Laguarton CARE
W skrócie – czuj spokój
W zależności od usługi, z której skorzystasz w odniesieniu do tworzenia stron internetowych, będziesz objęty pakietem obsługi Laguarton CARE BASIC lub PREMIUM. Poniżej wypisaliśmy ogólne zasady na jakich te pakiety działają. To co jest ich wspólnym mianownikiem to zdecydowanie dbałość o Twój spokój zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu projektu.
Pakiety ochronne
Laguarton care BASIC
- Codzienna możliwość kontaktu w trakcie trwania projektu - od pn. do pt. w godz. 10:00-14:00 w formie chatu online
- Indywidualny opiekun projektu
- Instrukcje po oddaniu strony do użytku
- Zawarty w cenach Pakietów WWW 1, 2 i 3
- Gwarancja na 1 rok - naprawy z błędów strony
- Gwarancja dodatkowa na 30 dni - 2 naprawy z błędów użytkownika
- Brak administracji strony
- Wsparcie doradczo-techniczne obejmujące:
- 1h* tygodniowo (pn-pt w godz. 10:00-14:00) pytań i odpowiedzi w formie chatu online
- czas trwania – 2 pełne tygodnie rozpoczynające się po zakończeniu projektu
*każda rozpoczęta godzina
Laguarton care PREMIUM
- Codzienna możliwość kontaktu w trakcie trwania projektu - od pn. do pt. w godz. 8:00 - 16:00 w formie chatu online lub telefonicznie
- Bespośrednia współpraca z kadrą kierowniczą Laguarton
- Instrukcje po oddaniu strony do użytku
- Zawarty w cenach Pakietów WWW 4 i 5
- Gwarancja na 1 rok - naprawy z błędów strony
- Gwarancja dodatkowa na 60 dni - 5 napraw z błędów użytkownika
- Pakiet administracji strony GOOD CONTROL gratis na miesiąc
- Wsparcie doradczo-techniczne obejmujące:
- 3h* tygodniowo (pn-pt w godz. 8:00-16:00) pytań i odpowiedzi w formie chatu online lub rozmowy tel.
- czas trwania – 4 pełne tygodnie rozpoczynające się po zakończeniu projektu
*każda rozpoczęta godzina
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Na wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy gwarancji na okres zależny od pakietu Laguarton CARE licząc od dnia jej odebrania przez klienta. Zobowiązujemy się do usunięcia wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu strony w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez użytkownika. Udzielimy wszelkiej pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania i obsługi wykonanej strony internetowej w wymiarze przewidzianym w pakiecie ochronnym. Gwarancja nie obejmuje rozbudowania strony lub stworzenia nowej funkcjonalności, zmian w grafice, aktualizacji na stronie itp.
Jak najbardziej. W tej chwili posiadamy dokładnie dwa pakiety: GOOD CONTROL oraz BUSINESS ASSIST. Możesz się z nimi zapoznać klikając tutaj.